Prao i morgon =)

Hej, heej på er :D

I dag så var jag hemma fram tills klockan blev 15 då var det dags att åka till min kusin :)
 Jag var hos min kusin klockan 16 och vi började titta på en film som heter "The cutting edge 2". Jag tittade på den i går på natten och den är helt underbar :) Älskar den. Självklart rekomenderar jag den ;)

Efter det så gjorde jag och min kusin sallad och satt i köket och pratade om livet i 2 timmar. Haha, helt sjukt men det var roligt :)
Sedan satt jag bara och chillade vid datorn :D

I morgon så har jag prao och min handledare kommer att vara borta.
 I morgon ska hon till Linköping där hände det en mord år 2005, om två pensionärer och man har fortfarande inte hittat mördaren så hon ska dit med Leif. Dessutom ska hon sova över i Linköping. På onsdag ska hon till New York. Så jag kommer inte se henne den hära veckan mer :( Hon var i alla fall en jättebra och rolig handledare :)

På torsdag ska jag inte till min prao, inte heller på fredag för att det är VALBORG :)
Tänk er det är snart maj, vet ni vad det betyder då? Att jag fyller åååår :) Det är bara 20 dagar kvar nu....

Men ska dra nu, pussar och kramar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0