plugg

Hej bloggen :D

Hur är det med er? Själv mår jag perfekt :D
Jag försov mig nästan idag :S Tack vore min lillebror som väckte mig =*
I skolan så hade vi läxförhör på svenskan idag om språk historien, det gick ganska bra... :)
Efter skolan åkte jag och Anastasija till stan och hon köpte en linne till sig som kostade 98 :-, det är en enkel vit linne men den är fin :)
Sedan åkte jag hem och here I am :D

Ska börja plugga nu på biologin, vi har läxförhör imorgon hoppas att det kommer att gå bra :D
Men efter skolan så är det en jätterolig grej som kommer att hända ... tillsammans med min familj och mina kusiner ska jag på kryssning :D Gud, vad roligt det kommer att vara hoppas jag ^^ Sista gången jag åkte kryssning var ungefär 5 år sedan xD Så det ska bli roligt :)

Nu är det böcker som gäller ...
Puss och Kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0