Natti, natti .)

Ååh, jag är så himla trött :(
I dag så hade jag prao :) Älskar min prao det är så extremt roligt :D När jag kom till prao platsen alltså efterlyst så det jag gjorde var att jag tittade på nyheter :) Sedan tittade jag på programmet efterlyst som var år 2007 tror jag, och det var bland annat om en försvunne ung och vacker kvinna som hette Yasmine, hon gick till tvättstugan och efter det kom hon inte hem mera .( Så sorgligt ... och man vet inte var hon är!? 
 
Sedan så sa snälla Lena (personal) om jag vill följa med till Södertälje, där hände det ett mord för 9 år sedan. Man vet vem det var som mördade, MEN man behöver fler vittnen för att vara säker! Så vi åkte dit och jag var för första gången i Södertälje och det var Lena med :)
Vi åkte bil och det tog ca 20 minuter att åka dit, jag hållde på att somna i bilen haha xD I Södertälje gick jag och Lena runt och frågade lite saker hos butiker och medan en man som jobba rpå efterlyst tog foton på platsen så stod jag och Lena  och pratade om det fina livet :) Hon är jättesnäll och trevlig :D 
Ja, sedan så återvände vi tillbaka till STRIX-television och jag hoppade av vid Luma och där ifrån åkte jag till Fridhemsplan, för att jag hade inget att göra ... åkte dit och så gck jag runt, åt min lunch och sedan så åkte jag till skolan :)

I skolan spelade vi musik och sedan gick jag till min bild lektion och där var det kul :)
Kom hem runt klockan 19 och var jättetrött, åt och sedan så gjorde jag inget speciellt :)
Nu ska jag titta på någon film och sedan så ska jag sova zZzZZzz...

God natt på er <333


Det var sååå fin väder idag :D


Här satt man och spelade hahah x)


eran Yulia haha <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0