Kryssning :)

Heej människor :D

Efter några minuter ska jag och min familj åka till slussen där vi kommer att träffa mina kusiner och min moster och sedan så ska vi till Åbo :D
Gud. vad kul :)
 
I skolan idag så var det super skönt och roligt :) Jag skrev biologi läxförhöret, får hoppas nu på att det gick bra :))
När jag skulle åka hem så följde Anastasija med mig till Jakobsberg, hon hade inget att göra och hon orkade inte åka hem. ( I för sig vem orkar när det är en sådan fin väder ute ?! ) Så när vi satt i tåget var det en kille som var klädd som om det är vinter ute och Anastasija började snacka om att ha har på sig så mycket kläder som om det är vinter ute just nu, efter en stund när vi har börjat prata om något annat så pratar killen i mobilen och det visade sig att killen snackade ryska! Jag och Anastaisja började asgarva, för att det som hon har sagt till mig om kläder sa hon på ryska xD Vi garvade tills Jakobsberg stationet, sedan när vi gick av följde hon mig hem och sedan gick hon till sin kompis som bor nära mig :)

Men, men hinner nog inte skriva :)
Ha en undrerbar dag och föresten visst är det skönt att det är äntligen PÅSKLOV !?


Viking Line - Amorella :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0