Helluw :)

Sitter och chattar med min vän som bor i Ryssland :) Saknar henne <3
Idag så har jag inte gjort så mycket.
Anastasija åkte runt klockan 11 från mig och jag började då titta på en rysk serial och låg och tittade på den tills klockan blev runt 14 då började jag laga mat, gjorde det med hjälp av min söta lillebror ^^
Halv tre så ringde mamma och sa att hon väntar på mig i Jakobsberg centrum och eftersom jag gjorde klart maten så sprang jag ner till Jakobsbrg centrum, där så gick vi in i Gina och jag köpte en ljusblå topp till mig ^^
Efter det gick vi in i Kappahl och där så köpte vi en snygg linne med en cardigan till min söta kusin :)
Sedan gick vi hem, det var en liten stund i centrum, men jag lyckades i alla fal hitta en vanlig men jättefin ljusblå topp :D

När jag kom hem så åt jag och tittade lite på TV sedan satt jag och chillade vid datan :)
Så var min dag fram till hit...vi får se vad som händer senare på kvällen, men jag tror att jag kommer bara titta på någon film :)

Puss och Kram <3



Ljusblå topp från Gina tricot kostar 99:-

Kommentarer
Postat av: Lisa

fin färg :)

2009-04-14 @ 17:51:43
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0