Hej kära blogg :)

Hur är det med er?
Jag mår rätt bra faktiskt :))

Igår så var jag ute med Anastasija, vi cyklade till Jakobsberg centrum och där gick vi omkring i olika affärer. Hon letade efter någon present till sin boyfriend han fyller år på Lördag :P Jag tittade efter någon vanlig topp i färgen vit, svart, grå eller ljusblå, men hittade aldrig någon :(
I allafall sedan var det dags för Anastasija att åka hem och jag tänkte följa med henne till någon station hade ändå inget att göra hemma. hon hade med sig cykeln och en kontroll gubbe släppte inte in henne, han sa att man får inte ha cykeln i tåget under tider 15-18. Anastasija fick damp, haha xD. Hon brydde sig inte om gubben och vi gick sedan in i tåget utan några problem, haha, vi gick in från andra sidan xD LoL!!!
När vi var i tåget så ramlade Anastasijas cykel på golvet 24/7 den kunde aldrig stå still, sedan orkade hon inte med att alla tittar på henne när cykeln ramlar så hon började stå bredvid cykeln och hålla den xD
Jag gick av i Farsta strand och åkte hem.
Hemma chillade jag bara.

Idag så åker Anastasija föräldrar till Tyskland och hon ska komma till mig och sova över, det ska bli roligt :)
Jag och mammi tänkte gå till stan med vet inte om vi orkar, hah :)
Men, men jag skriver på kvällen.

Hej då på er,
Puss och Kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0