God morgon :)

Sovit bra? Det har i alla fall jag :)
Igår kväll så började jag och Anastasija titta på Wild Child, vi ville inte titta på den ryska filmen för att vi tyckte att den var tråkig -.- Så vi började titta på Wild Child istället. Jag har redan sett den en gång under vinter lovet och den var jättebra. Under filmen så gjorde jag massage till Anastasija som sedan somnade :/ Haha.
Jag låg och tittade klart på filmen och när klockan var runt halv fyra så tog jag och målade mustash på Anastasija, hihi^^Jag kunde inte låta bli att skratta och så plötsligt vaknar Anastasija, opps. Hon förstod inte varför jag garvade, efter en stund sa jag shh, sov, sov och hon somnade igen ... haha :D

På morgonen så fanns mustashet kvar och när hon tittade i spegeln så sa hon "Idiot Yulia, haha" och jag började skratta och på samma gång började Anastasija att skratta :)
Nu så ska Anastasija åka iväg =( Hon ska först hem och hämta böcker och sedan till Lilian, de ska åka till Lilians sommarstuga och till måndagen så kommer jag att vara ensam :'(

Igår så ville inte mamma gå till centrum hon var trött och då så sa hon att vi kanske ska gå idag i stället så vi får väl se hur det blir :)

Ska gå nu.
Puss och Kram <333

 
Visst är hon söt när hon sovar ^^ Hehe

Kommentarer
Postat av: Carita

svar: åh, tack så jättemycket hjärtat! :D <3

de kommer ifrån monki och kostar fyrahundra kronor :) vad har du för storlek? det är tyvärr ganska så utplockat, jag hade typ världens tur som hittade en 37:a - hihi! Puss

2009-04-09 @ 14:32:06
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0