God morgon bloggen :)

Jag sitter i tåget och är på väg till skolan :)
Igår så pluggade jag på Svenskan, vi har läxförhör idag.... ouf hoppas att det kommer att gå bra :)
Vi gjorde klart språkhistorien, den var väl rätt okej, men alltså det roligaste var nog att lära sig nu tids språken " Rinkeby svenska", cook skön asså :)

Idag fyller söta Sofia år, grattis :D
Hon blir 15 år nu :D

Efter skolan så ska jag nog bara hem, vi får se vilken väder det kommer att var idag.... hoppas att solen kommer upp igen :)

Puss och Kram<3



^^

Kommentarer
Postat av: Anastasija

Haha, asså Yulia hur orkar du skriva värsta texten när du sitter i t.bana... ???:P

2009-04-07 @ 22:21:05
Postat av: Yulia

Jag venne, jag har ändå inget att göra :) Men det är väl inte värsta texten eller???

2009-04-08 @ 00:07:08
URL: http://mushy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0