God kväll :)


Sitter och lyssnar på musik, har inget annat att göra :)
Idag så har jag inte gjort så mycket.
Städade i lägenheten sedan kom min kusin vi tittade på en rysk film och sedan pratade bara :)
Jag har spelat på piano MEN har inte pluggat någonting, ajabaja... måste göra det !!!

Imorgon så är det lördag vilket betyder att jag har piano som börjar klockan 12.15, ååh måste vakna tidigt! efter det så tänkte jag dra till stan vill titta på ett par klänningar i Gina Tricot som jag gillade men vet inte vilken av de jag ska köpa? ^^
Båda är coral färgade och båda är jättefina. Ena av de kostar 149 :- och den andra kostar 299 :- kr.
Efter det så tänkte jag åka till mina kusiner och sova över där, men vi får se hur det blir :D

Ska duscha nu och sedan blir det nog film igen, haha :)

Ha det bra och God natt.

Puss och Kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0