EFTERLYYST!

Haha, hej allihoppa!

Det jag menar med rubriken är att jag praoar på EFTERLYST och ni annar inte hur coolt det är där. Det är helt fantastiskt...
På morgonen när jag kom dit så var det lite pinsamt och man var lite nervös och så... men efter ett tag så blev man säker och jag fick göra olika saker.
Först så satt jag och letade fram olika nyheter som har hänt i Sverige som t.ex. Mord, misshandel, brott m.m. Det ganska tråkigt, men sedan började det roliga jag fick ringa till polisen och fråga om de behöver hjälp med utredandet. (Efterlyst samarbetar med polisen) Första samatalet var jag sjukt nervös, men den gick jättebra :D
Min handledare var alltid där och hjälpte mig :)

Jag fick titta runt hela arbetsplatsen och så såg jag hur man inspelar och gör liksom små klipper om mord och brott, sedan sätter man ihop det och det blir som en dokumentär film - haha. Det var as coolt!
Jag fick sluta klockan 15 idag så jag åkte till Jakobsberg centrum kikade runt lite i affärer sen åkte jag hem :D

Så var min dag :D

Tyvärr tog jag inga bilder :( Men kanske så gör jag det imorgon :)

Puss och Kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0