Blogg :)

Hej allihoppa :)

Nu sitter jag, Anastasija och min lillebror i mitt rum. Vi ska snart börja titta på en rysk film, just nu så kör de kort och jag sitter vid datan och skriver ett inlägg hihi :)
Idag så har jag inte gjort så mycket, runt klockan 16 så hjälpte jag mamma med att laga mat, vi lagade rysk maträtt som heter " Pelmeni " jättegott^^
När jag gjorde klart allt så bad Lilian att jag skulle ringa henne och det gjorde jag, det som hon sa då var att jag skulle ändra hennes blogg design :) Jag sa okej och satt och ändrade den i flera timmar, till och med just nu är den inte klar :/
Men ska göra klart den imorgon.

Anastasija kom till mig runt klockan 19 och föst så satt vi vid datan sedan gick vi och körde "The simpsons Game" på Nintendo Wii! Jätteroligt :)
Sedan så har vi inte hunnit göra något mer.
Aja ska sätta på filmen nu....

Puss och Kram <3



Hihi^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0