29 april

Hejsan pluttar :D


Gud vad man är glad i dag :)

Okej, min dag började helt knas och fnas :S Jag stod upp jättesent, dumma mig låg i sängen och ville inte gå upp. Men jag hann till bussen, BUT jag glömde min matsäck hemma och hade med mig bara 10 kronor. Vad kan man köpa på dem? Haha, inte så mycket visst? För utom godis då :P Haha, så man var hungrig hela dagen, men jag drack en underbar och nog godaste cacaocreme i mitt HELA LIV. Blev förälskad i Cacaocreme :) <3333

På praoen var det helt underbart i dag :) Jag hjäpte till Sofia med att skriva ord för ord vad en man i en intervju har sagt, gud vad roligt det var :)
Sedan så hjälpte jag till Johannes och vi satt och gjorde en klipp till dagens program som gick förr 2 timmar sen :) Hihi^^

Jag slutade klockan halv fem och åkte hem, med en Cacaocreme :D Så himla gott :)

När jag var hemma så ååt jag ch sedan satt jag vid datorn och tittade på olika video klipp, haha :D
Ringde sötnosen Lilian och pratade med henne <33 Har inte sett henne på två dagar och saknar henne redan =*

I går så mådde jag jättedåligt, men klarade hela dagen på praon :D Hihi och det var ganska roligt fick inte göra så mycket men hade ändå kul :) Träffade Isabelle igen på vägen till piano :) Haha, vi pratade sedan gick hon av först och efter några stationer gick jag av.

Ja och när jag var hemma efter pianot så la jag mig på sängen och drack te :)

Hihi, men i dag är jag super, duper, puper glad. I morgon har jag ingen prao utan nu är det slut kommer sakna alla där från :'( Personalet var så otroligt snäll... och när jag i dag sa att det var min sista dag så blev de chockade, jag som trodde att de visste det ^^

Men jag fick underbara dagar på min prao plats och kommer nog aldrig glömma de dagarna :) Ett stort tack till alla :)

Men nu måste jag gå... pussar pussar och kramar , kramar .)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0