28 april

Hej sötisar :D

Hur är det med er? Själv håller jag på att bli sjuk :/
På morgonen kunde jag knappt gå, jag hade en fruktan svärt huvudvärk och hade ont i halsen.
Jag åt ingen frukost, kunde inte göra det... drack bara te och så stack i väg till min prao plats. På vägen dit så trodde jag att jag skulle spy, jag mådde så jäkla dåligt.

När jag var framme vi Stockholm central så gick jag in till pressbyrån och köpte Tuggummi efter det började jag må bättre och bättre.

När jag skulle åka tvärbana så träffade jag Isabelle (klasskompis) hon skulle av stationen före mig :) Så vi pratade en pytteliten stund och sedan gick hon av och där efter gick jag av.

Just nu sitter jag på min prao plats åt nyss lunch och nu dricker jag jättegod te :) Dock har jag fortfarande ont i halsen och huvudvärk när jag står upp eller går :/ Kanske har jag feber?

Efter praon har jag som vanligt piano lektion så jag kommer vara hemma rätt sent i dag, men jag hör av mig så fort jag kan.

Pussar och Kramar.

P.S. Hoppas verkligen att ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0