27 april

Hejsan :)

Hur är det med er? Själv mår jag super bra.
Jag vakande i dag av min alarm, haha, men stängde av den och efter ett tag började något att vibra :S Så jag hoppade upp som en galning och min kusin tittade på mig förvånad. Jag vet fortfarande inte vad det var som vibbrade klockan 07.30 på morgonen?!

I alla fall jag stod upp och åt frukost, sedan satt jag lite vid datorn och klockan 08.02 gick jag till pendeltåget och så plötsligt börjar min mobil att ringa?? Det var gulliga Simone. S. som ringde :) Vi pratade en liten stund sedan så var jag nästan framme vid min prao plats :)

Just nu sitter jag på min prao plats och gör inget speciellt, chillar vid datorn, Haha aa på min prao plats :)

aja ska nu titta på efterlyst program serier

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt :)



Hoppas du får en grym måndag nu och att du har fått en bra start på veckan, ha det bra!

2009-04-27 @ 17:58:43
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0