26 april

God dag sötisar :D

Hur är det med er? Själv mår jag jättebra.
Lilian ringde på hemtelefonen när jag sov så jag svarade och hon väckte mig, tack älskling :) Annars skulle jag sova i mer än 100 år till. Där efter åt jag frukost och gick och duschade. Haha, snart ska jag sticka i väg till min kusin :)

Det såå himla fint väder, vill bara spinga ut och bada. Haha.
Många har sms:t om jag vill följa med de till Grönan, men jag har inga pengar på mobilen så jag kan inte svara :P
Lilian är på sitt landställe så jag ska träffa henne någon dag under veckan :)

I går efter min piano lektion åkte jag till jakobsbergs centrum och köpte Bambooo örhängen :) Gillar dem verkligen. Efter det täntkte jag ju gå och titta på hur min kusin sjunger, för att hon hade konsert (hon sjunger i en kör). Denna konserten var i jakobsbergs kyrka och när jag tänkte gå in dit visade det sig att biljetter kostar 130 :- kr. Så jag ringde min kusin och sa det och hon sa kom inte då, jag kommer till dig hem efter konserten. Jag sa okej.

Efter konserten kom hon med min mammas kompis dotter till oss och de sovde över hos oss :)
 Så snart ska de och jag åka till Flemingsberg, (de bor där) och jag ska sova över hos min kuisn :)
I morgon har jag prao, fast min handledare åker i väg till Linköping... så jag kommer inte se henne nu. Men det finns andra som jag kommer att hjälpa till :)

Här får ni lite bilder :)


Jag :)


Har ni sett vilka fina blommor det är där ute?


Glömde säga att jag avr ute och grillade i går med min familj,
så var jag klädd först men sedan när det blev kallar tog jag på mig andra kläder :)


Vi gungade på gungan medans farbror grillade haha .)


Jag och söta Angelina (mammas kompis dotter)


I slutet av dagen ville de spela något så jag började sminka dem
och gav dem mina kläder haha .)


Och så åt jag GLASS mmm twister <3333


Pussar och Kramar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0