23 april

Hej, hej på er :D

Kom hem för ungefär en timme sen och började med att hjälpa mamma att laga mat och så gjorde vi också äppelkaka :)
I dag så fick jag gå från praon tidigare :) Jag gick därifrån när klockan var runt 14 och så åkte jag till Lilians skola, har inte sett henne på en vecka :O Så idag så jag henne och vi åkte tillsammans hem :)

På praoen så gjorde jag inte mycket idag för att det var faktiskt inget att göra :) så jag satt och läste tidningar och så bara när klockan var 13 fick jag en uppgift nämligen att läsa om Bråttsmorden, har ni hört talats om det?
 I alf. år 2005 dödades 2 pensionärer tycker såå himla synd om dem. De två var tror jag gifta och så mördades dem den 31 maj år 2005... Och min handledare ska åka dit tillsammans med Leif på måndag och undersöka och så ska dem visa det på efterlyst på nästa onsdag.
 Så jag hållde på att läsa de först och sedan letade jag efter lite fakta om det på olika sidor, jag gjorde klart allt när klockan var 14 så då åkte jag till Lilian :)

Ja, sedan åkte man hem :)
Jag lägger ut bilderna i dag så kika in :)

Puss och Kram <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0