21 april

Hej allihoppa :D

Hur är det med er? Själv så mår jag bra, är bara lite trött :)
Jag är just nu på min prao plats och gör inget speciellt, för att min handledare är borta så har jag inte mycket att göra bara sitter och läser dagens nyheter :) Det är ganska tråkigt men man får väl försöka överleva det haha :)

Jag har lunch just nu, åt 2 bullar :)
 Efter lunchen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra :/ Men klockan halv fyra måste jag i väg för att jag har Piano lektion som ligger inte så lång bort här ifrån :)

Aja, ska åter vända till nyheter nu.... xD

Puss och Kram <33

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

Fin blogg :)

2009-04-21 @ 13:25:20
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0