19 april

Hej kära läsare :D

Hur är det med er? Själv mår jag jättebra, men min kusin gör inte det :( Så försöker göra honom glad, han gör det när jag mår dåligt så nu är det mitt tur att göra det :)

Idag så har jag inte gjort så mycket... bara chillade vid datorn :)
Imorgon är det PRAO första gången i mitt liv så man är lite nervös, men jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra.
Jag kommer nämligen prao:a på "Efterlyst", för er som inte vet vad det är så är det en tv-program :)
  
Japp, så det ska bli roligt (hoppas jag).
Men, men ska nu gå och kanske titta på någon film.




Hah, jag på en cykel tur hehe ^^ Förra veckan :)

Puss och Kram <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :)

Den är bland dom största skvaller bloggar på blogg.se!!

2009-04-19 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0