18 april

Hej bloggen!

Förlåt för min dåliga uppdatering, jag var så himla trött efter skolan att jag knappt orkade göra något...
Igår SÅ tänkte jag gå till LILIAN efter skolan!!!! MEN när jag var på väg till hennes skola så ringer jag henne och undrar var hon är och HON säger att HON åker redan till stan, TACK! Vad kunde jag göra efter ? Mhm, inget... jag stack till stan och där köpte jag en läppglans och sedan så åkte jag hem :) Jaa, hemma så tittade jag på några filmer och somnade vid 1 tiden xD

Idag skulle jag ha piano klockan 12, MEN dumma mig så stängde jag av alramet och somnade igen, haha, så jag rang sedan min lärare och sa det och hon sa att jag kan komma klockan 15 jag sa sure.
Så jag åkte till min piano lektion klockan 14 och efter pianot åkte jag home!

Nu är jag hemma och väntar på mina kusiner som ska komma snart : ) Så det kommer att bli kul :)

Skriver och lägger bilder senare...

Puss och Kram <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0