15 april

Hej söta läsare :)

Nå, hur är det med er? Själv mår jag jättebra.
Idag vaknade jag med glädje och var faktskt jättepigg :) Solen sken och det var så underbart, dessutom fick jag en kram av min underbara lillebrorsa :)
På väg till skolan hade jag sällskap med min kompis Diana, i t-centralen skulle hon ta buss och jag skulle ta tåg så vi gick olika vägar :) Jag kom till skolan på hela 40 minuter tidigare :O Så jag satt och pluggade lite på engelska... hade prov idag och den gick väl ganska bra provet var inte särskilt jättesvår, men ganska svår var den väl :)

I alf. imorgon har jag en läxförhör på svenska, det ska vara massa frågor om en bok som vi läste och det är inte bara vanligt uppgift utan läxförhör -.-
Men men sen blir det massa lektioner :) Haha, aja måste göra SO frågorna nu ... som sagt plugg, plugg, plugg :)

See ya,

Puss och Kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0