14 april

Hej där !

Okej, vet inte ens vad jag skriva, men aja... idag när jag vaknade gjorde jag inte så mycket  och runt klockan 15 åkte jag till min piano lektion.
Efter det så åkte jag hem haha, hemma så pluggade jag på engelska. Har prov imorgon -.- Hatar prov, man blir så nervös och jag är en sådna människa som pluggar alltid, ALLTID en dag innan det är prov. Jag vet inte varför, men jag kan inte plugga 1 vecka eller 1 månad före... i alf jag hoppas verkligen att 2 berättelser och 54 ord kommer att sitta fast i min hjärna x)

Imorgon efter skolan tänker jag träffa Lilian :) Ja, sen blir det raka vägen hem :)

Aja, måste fortsätta plugga nu...

Puss och Kram :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Haha söt blogg

2009-04-15 @ 10:54:51
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0