11 april

Heej allihoppa :)

Hur är det med er? Själv mår jag bra :)
Idag så hade jag piano lektion på morgonen, efter det åkte jag till stan. Där så träffade jag min moster, min kusin och min pappa ;) Vi gick runt och letade efter skor till min kusin... Efter det gick vi till McDonalds och åt, hah xD

Sedan så åkte min pappa och min moster och jag och min kusin stannade i stan, vi gick runt i Gallerian och så. Jag gick in i Gina och provade klänningarna och jag tror att jag ska köpa klänningen som kostar 299.-  =) (Visar en bild på den imorgon)
Sedan åkte jag till min kusiner ... ska sova över hos dem idag =)

Imorgon ska jag hem och plugga !!! Måste verkligen göra det !!!

Ska gå nu...

Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: alva

Hejsan!

Har du haft en bra dag?

Brukar du läsa min blogg, eller har du lagt till mig på bloglovin? : )

Säg till isåfall så lägger jag till dej också.



Kram,

2009-04-12 @ 07:11:55
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0